autoplay
A aparut numarul 135
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
Nissan_Sway_concept_1446707133
05 Noiembrie 2015
Nissan nu isi doreste sa forteze piata europeana

Vânzările brand-ului japonez Nissan continuă să crească în vestul Europei, însă compania nu vrea să forţeze piaţa doar pentru a obţine o cotă mai ridicată.

Declaraţia îi aparţine lui Paul Willcox, preşedintele diviziei europene a firmei Nissan, care a precizat că livrările mărcii au avansat cu 14% anului trecut, obţinând o cotă de piaţă de 4%. În plus, evoluţia a fost de aproximativ 9% în primele nouă luni din 2015, iar oficialul Nissan consideră că obţinerea unei cote de piaţă de 4-5% în Europa ar genera o poziţionare „confortabilă” a companiei, relatează Autocar.co.uk.

„Ne dorim să avem profit în continuare în Europa de Vest aşa că încercarea de a câştiga o cotă de 6-7% ar fi doar o forţare a pieţei”, a subliniat Paul Willcox.

De asemenea, el a dezvăluit că succesorul modelului Micra, prefigurat în luna martie prin intermediul conceptului Sway, se va adresa unui nivel mai înalt al pieţei şi va concura direct cu Opel Corsa şi Ford Fiesta.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite