autoplay
A aparut numarul 137
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
Jaguar_E-Pace_1500269518
14 Iulie 2017
Jaguar a dezvaluit oficial noul SUV compact E-Pace

Producătorul auto britanic Jaguar prezintă cel mai nou membru al familiei sale de SUV-uri, care promite să îmbine designul şi performanţele specifice unei maşini sport cu latura practică a unui vehicul cu tracţiune integrală.

SUV-ul compact E-Pace are designul exterior inspirat de cel al automobilului sport F-Type şi se remarcă prin grila de mari dimensiuni a radiatorului, plafonul uşor înclinat în partea din spate, forma geamurilor laterale, dar şi prin jantele din aliaj cu diametrul de 21 inch. De asemenea, se observă imediat blocurile optice prevăzute în partea din faţă cu lumini de rulare pe timp de zi în forma literei „J”.

Modelul are 4.395 mm lungime şi ampatamentul de 2.681 mm, el fiind prevăzut cu cinci locuri şi punând la dispoziţia pasagerilor din spate un spaţiu pentru picioare de 892 mm. Volumul portbagajului este de 577 de litri datorită sofisticatei arhitecturi de suspensie spate Integral Link.

Punerea în mişcare este asigurată de unităţi Ingenium de 2 litri create de grupul Jaguar Land Rover în cadrul centrului din West Midlands, Marea Britanie. Gama include motorul diesel care dezvoltă 150 CP şi promite un consum mediu de combustibil de 4,7 litri/100 km, cu emisii de CO2 de 124 g/km, în combinaţie cu jantele de 17 inch.

Clienţii pot alege şi propulsorul diesel care livrează 240 CP şi un cuplu maxim de 500 Nm, permiţând maşinii să accelereze de la 0 la 100 km/h în 7,4 secunde, cu emisii medii de CO2 de 162 g/km.

Printre opţiunile de motorizare pe benzină se numără unitatea capabilă să livreze 294 CP şi un cuplu maxim de 365 Nm, precum şi cea de 300 CP cu un cuplu maxim de 400 Nm, ambele venind însoţite de o transmisie automată şi un sistem de tracţiune integrală. În primul caz vehiculul sprintează de la 0 la 100 km/h în 7 secunde, iar în cel de-al doilea are nevoie de 6,4 secunde pentru a atinge 100 km/h.

Noul Jaguar E-Pace va fi construit în cadrul uzinei Magna Steyr din Graz, Austria, începând din 2018, urmând ca de la sfârşitul aceluiaşi an să fie produs şi în China, exclusiv pentru clienţii din această ţară asiatică.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite