autoplay
A aparut numarul 134
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
Audi-A4_2016_1600x1200_wallpaper_02_resize_1440319248
25 Iulie 2015
Noul Audi A4 -- A cincea generatie

Constructorul auto german Audi a dezvăluit oficial cea de-a cincea generaţie a modelului A4, atât în configuraţia de berlină, cât şi în cea de break, debutul public urmând să aibă loc în luna septembrie, cu prilejul Salonului Auto de la Frankfurt.

Printre elementele exterioare care ies în evidenţă instantaneu se numără grila radiatorului de dimensiuni impresionante, farurile redesenate, cu lumini cu LED pentru deplasarea pe timp de zi, capota uşor rotunjită, spaţiile mai mari pentru roţi, plafonul ceva mai plat, lămpile modificate şi portbagajul mai înalt.

A4 Sedan are acum 4,73 metri lungime, 1,84 metri lăţime şi 1,43 metri înălţime, fiind cu 25 mm mai lung şi 16 mm mai lat decât vehiculul pe care îl înlocuieşte. În plus, ampatamentul a fost extins cu 12 mm şi a ajuns să măsoare 2,82 metri. Mai mult decât atât, coeficientul aerodinamic a fost diminuat la 0,23 pentru berlină şi 0,26 pentru versiunea Avant, fapt care se traduce printr-un consum redus de combustibil.

Greutatea maşinii a scăzut cu aproximativ 120 kg, fapt care îi permite sedanului entry-level echipat cu motorul 1.4 TFSI să cântărească doar 1.320 kg. În ceea ce priveşte varianta A4 Avant, aceasta pune la dispoziţia clienţilor o capacitate a portbagajului de 505 litri, iar volumul creşte până la 1.510 litri în momentul în care scaunele din spate sunt pliate.

Habitaclul este şi el mai spaţios ca urmare a alungirii ampatamentului, iar şoferul şi pasagerii se bucură de scaune noi, cele din faţă beneficiind de formă anatomică, în timp ce iluminarea interiorului se poate realiza în 30 de culori diferite.

Cât despre opţiunile de motorizare, noile modele Audi A4 Sedan şi A4 Avant vor fi disponibile cu o varietate de unităţi turbo, diesel şi pe benzină, cu patru sau şase cilindri, după cum urmează: 1.4 TFSI cu 150 CP (110 kW) şi un cuplu de 250 Nm;

2.0 TFSI cu 190 CP (140 kW) şi un cuplu de 320 Nm sau 252 CP (185 kW) şi un cuplu de 370 Nm; 2.0 TDI cu 150 CP (110 kW) şi un cuplu de 320 Nm sau 190 CP (140 kW) şi un cuplu de 400 Nm; 3.0 TDI cu 218 CP (160 kW) şi un cuplu de 400 Nm sau 272 CP (200 kW) şi un cuplu de 600 Nm.

De asemenea, Audi va oferi şi versiunea A4 Avant g-tron echipată cu un motor 2.0 TFSI capabil să dezvolte 170 Nm şi un cuplu de 270 Nm, care funcţionează cu ajutorul gazului natural comprimat (CNG). Rezervorul de gaz instalat sub maşină are o capacitate de 19 kg, la o presiune de 200 bari, iar consumul mediu anunţat este de mai puţin de 4 kg / 100 km.

Propulsoarele TFSI şi TDI în patru cilindri vor funcţiona standard alături de noua cutie de viteze manuală cu şase trepte. Toate unităţile (cu excepţia vârfului de gamă TDI) vor putea fi conectate opţional şi la transmisia cu dublu ambreiaj S Tronic în şapte trepte de viteză. În schimb, motorul 3.0 TDI cu 272 CP va fi oferit împreună cu o transmisie TipTronic în opt trepte de viteză.

Audi A4 Sedan şi A4 Avant vor fi lansate spre vânzare în toamna acestui an.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite