autoplay
A aparut numarul 137
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
h-r-mission-400-plus
15 Iulie 2007
MISSION 400 PLUS al H&R, de 1.054 CP, bazat pe Porsche 997
h-r-mission-400-plus
h-r-mission-400-plus
h-r-mission-400-plus
MISSION 400 PLUS -- sub acest nume de proiect, H&R a prezentat o premiera speciala si spectaculoasa. Jurgen Alzen Motorsport, partener indelungat al H&R in campionatul de mare distanta de la Nurburgring, compania de tuning a motoarelor RS Tuning si H&R au dezvoltat in cadrul unui parteneriat o masina sport bazata pe Porsche 997. Scopul ei este sa cistige fundita albastra de campioana pentru cea mai rapida masina sport legala din lume, cu o viteza maxima de mai mult de 400 km/h.
Ideea de a ataca recordul mondial s a nascut in august 2006 la Cursa de Sase Ore (Six Hour Race) de la Nurburgring. Dupa ce Porsche ul 911 GT3 Alzen Motorsport sponsorizat de H&R a cazut victima unui accident in turul al doilea, seful echipei Jurgen Alzen si directorul de marketing al H&R, Hardy von der Brake, au avut timp sa discute despre mijloace pentru a demonstra mai bine transferul de tehnologie de la motociclete la dezvoltarea de componente de suspensie sport.
Ideea s a transformat rapid in conceptul MISSION 400 PLUS. Cele trei companii care si au unit fortele pentru a transpune in realitate acest concept si au dovedit potentialul in construirea de masini sport super rapide in numeroase ocazii inainte.
Echipa experimentata de tehnicieni de la Jurgen Alzen Motorsport in Betzdorf este responsabila pentru designul tehnic si construirea efectiva a masinii. Motorul este bazat pe acela care exista si la ultima serie 997 de la Porsche 911 Turbo, si provine de la RS Tuning. H&R a contribuit cu imensele cunostinte in domeniul designului suspensiilor si a montarii.
Proprietati favorabile aerodinamicii sint esentiale pentru o masina al carei scop este de a sparge bariera de 400 km/h. Minimalizarea ariei suprafetei din fata este absolut elementara, motiv pentru care Jurgen Alzen a decis sa coboare tavanul cu 75 milimetri. In acelasi timp, stilpii in forma de "A" au fost trasi inapoi cu 5,5 grade. Pentru a i conferi coupe ului o infatisarea omogena per total, inclinarea stilpilor "B" si "C" a fost facuta in concordanta cu celelate schimbari. Geamurile speciale din policarbonat de jur imprejur completeaza transformarea acoperisului.
De asemenea, din conceptul aerodinamic al MISSION 400 PLUS mai fac parte numeroase alte modificari care au fost dezvoltate si testate in tunelul aerodinamic. Printre acestea se numara un spate lunguiet, cu o linie de separare pronuntata si absenta canalelor pentru ploaie. Protectiile carenate din metal, aerodinamice, pentru jantele din aliaj usor de 18 inci vor reduce turbulentele de aer in timpul cursei pentru stabilirea recordului mondial. Motorul este construit de RS Tuning in Kirchhaslach, unde au fost create motoarele de curse pentru Jurgen Alzen Motorsport de mai multi ani. Capacitatea cilindrica pentru motorul cu sase cilindri a fost crescuta de la 3.6 la 3.8 litri, iar motorul a fost refacut in intregime. Cocktail ul de putere al proprietarului companiei, Reinhold Schmirler, mai include forme speciale ale camerei de combustie, cit si capuri de cilindri cu o precizie de masina cu valve mai mari si arbori cu came de inalta performanta.
Perifericele motorului sint de asemenea complet noi. Motorul este echipat cu un sistem de turboalimentare mai puternic si o esapare de mare performanta. Intercoolere de capacitate mai mare ofera un flux mai mare de aer rece pentru un output de putere maxima, ajutat pe partea de esapare de o teava de esapament sport din otel inoxidabil cu catalizatori din metal.
Bancul de proba stationar al RS Tuning este folosit pentru a acorda fin interactiunea perfecta a tuturor componentelor individuale cu combustibil special de 100 octane. Cu un boost de presiune de 1,5 bari, motorul dezvolta 1.054 CP la 7.700 rpm si un cuplu maxim de 1.030 Nm la 5.800 rpm. Si totusi, vinatorul de recorduri indeplineste reglementarile stricte EURO IV de emisie.
Puterea este transferata rotilor din spate printr un ambreiaj de mare performanta si o transmisie modificata cu sase viteze.
Pista de mare viteza de la Nardo, unde se presupune ca va fi organizat recordul mondial, inseamna solicitari extreme pentru suspensiile lui MISSION 400 PLUS din cauza suprafetei sale ondulate. H&R a creat la comanda o versiune speciala a suspensiei sale H&R HIGH END special pentru aceasta situatie.
Suplimentar la stilpii speciali cu arcuri sport si socuri, suspensia H&R HIGH END mai consta in legaturi realizate din materiale speciale dure de inalta calitate, brate in forma de "A" mai joase, facute la comanda, dar si bare de directie speciale si legaturi la puntea din spate nou create.
Instalarea acestei suspensii, care se poate ajusta aproape la infinit, are drept rezultat o putere si mai mare si un raspuns mai direct. Permite de asemenea o montare mai precisa pentru a indeplini solicitarile pistei inclinate de la Nardo. MISSION 400 PLUS este echipata cu bare de balansare sport ajustabile H&R pe puntile fata si spate.
Designul global redus ca greutate este completat de portiere din carbon si un interior spartan cu scaune de curse Recaro din fibra de carbon si o cusca de rostogolire. MISSION 400 PLUS va vina recordul la Nardo, iar creatorul si soferul Jurgen Alzen va pilota coupe ul cu profil ultra low.
comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite