autoplay
A aparut numarul 138
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
material_foliere_resize_1327941756
25 Septembrie 2011
Folia care chiar supune razele solare
După mai bine de un an in care am beneficiat de serviciile unei maşini care din fabricaţie nu permitea ca razele solare să-şi facă de cap in habitaclu, m-am trezit iarăşi cu un model al cărui geamuri erau aşa cum le-a lăsat fabricantul de sticlă, fără pic de protecţie. Din acea clipă mi-am tot zis că va trebui să recurg şi eu la folierea geamurilor. Nefiind insă convins că acţiunea va avea un rezultat convingător, precum geamurile ionizate din fabrică, am tot aminat să trec la acţiune. La fiecare drum ceva mai lung mă chinuia teribil soarele, dar cum nu doar eu sufeream mi-am zis că trebuie să intru in zona faptelor. Mai ales că ştiam că vor urma vreo 4.000 kilometri, dintre care măcar vreo 3.000 parcurşi la 36 grade Celsius.
M-am interesat eu cam cine s-ar pricepe mai bine la foliere geamuri auto in Iaşi, iar recomandarea pe care am ales-o trebuie să spun din capul locului că a fost una fericită. Lucrarea a fost efectuată in timp util, că şi eu am lăsat-o cam pe ultima sută de metri, iar maşina a şi fost remarcată de cunoscuţi.
Eu aşteptam insă să văd cum luptă folia cu razele solare. Şi prin Rominia am mers fără nori pe cer, insă n-am simţit deloc nevoia să scad temperatura din habitaclu. Instalaţia de climatizare era pusă pe AUTO, iar ventilatorul era la a doua treaptă, din zece, şi acolo a rămas pe tot parcursul drumului. Cum am ajuns la 36 grade mi-am zis că situaţia se va schimba, dar n-am simţit că mă bate soarele-n cap nici cind imi trimitea săgeţi prin dreptul geamului de lingă volan. Şi să nu credeţi că am ales o altă folie decit cea legală pentru geamurile din faţă. Nici pentru cele din spate şi lunetă n-am pus-o pe cea mai inchisă, ci pe precedenta, suficient insă cit să nu primesc nici un fel de reproş. Fără folie, ocupantul locurilor din spate se foia mereu pentru a găsi un loc mai ferit de soare, dar aşa a avut cu totul alte preocupări.
Singura deosebire faţă de kilometrii parcurşi in Rominia a fost că ventilatorul a stat pe a treia treaptă, nu pe a doua, insă nici la acest nivel n-am simţit vreun curent prin maşină, semn că folia işi făcea bine treaba. M-am convins pe deplin de acest lucru şi atunci cind am mai lăsat maşina in soare chiar şi cite o oră. Mă aşteptam ca atunci cind intru să frigă totul, dar n-a fost deloc aşa. Ba chiar pot spune că folia a salvat citeva grade bune şi că in maximum două minute aduceam atmosfera la cotele de dinainte de a pleca din maşină.
Concluzionind, lăsind deoparte factorul estetic, care totuşi contează şi el, nu pot decit să apreciez lucrarea efectuată de specialiştii de la Autofacelift şi să mă uit cu atenţie la ce servicii mai oferă ei pentru maşini.
comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite