autoplay
A aparut numarul 138
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
1santa_fe_1445584847
25 Septembrie 2015
Noul Santa Fe -- Inovatie si rafinament

Cea mai recentă versiune Santa Fe păstrează elementele cheie de design ale familiei Hyundai, printre care se număra şi grilă frontala hexagonala cu finisaje cromate, specifică Hyundai. Aspectul modern este completat de noile proiectoare de ceată şi noile blocuri optice, incorporate în bară de protecţie frontala şi în bară spate şi de noile modele de jante din aliaj de 17, 18 şi 19 inch, care accentuează liniile sportive. 

Noul model beneficiază de o serie de dotări noi de siguranţă activă şi confort.  Sistemul de frânare de urgenţă autonom (AEB) avertizează conducătorii auto în legătură cu situaţiile de urgenţă, acţionând în mod autonom frâna, în cazul în care este necesar. Utilizând senzorii şi camerele disponibile, sistemul operează la trei niveluri, avertizând iniţial conducătorul auto prin semnale vizuale şi sonore şi crescând gradual forţă de frânare. în cazul unui impact iminent, sistemul va acţiona automat frânele, pentru a evita sau diminua forţa impactului.

Pentru a uşura şi mai mult sarcina conducătorului auto şi pentru siguranţă sporită, sistemul de depistare a autovehiculului în unghiul mort (BSD) a fost introdus pe noul model Santa Fe. Utilizând tehnologia radar, BSD împreună cu sistemul de asistenţă la schimbarea benzii de rulare monitorizează colţurile laterale spate ale maşinii şi, în cazul în care este detectat un alt autovehicul, un semnal de alertă apare în retrovizoarele exterioare. 

Utilizând senzorii BSD, sistemul de alertă la traficul din spate (Rear-Cross Traffic Alert-RCTA) reduce riscul unei coliziuni cu autovehiculele din apropiere, atunci când autovehiculul iese în marşarier, din locuri înguste şi cu vizibilitate redusă. 

Noua funcţie Smart Cruise Control oferă o experienţă mai relaxantă conducătorului auto. Odată viteză setată, noul sistem o va menţine automat constantă. În cazul în care autovehiculul din faţă accelerează sau încetineşte, SCC va ajusta automat viteză menţinând o distanţă confortabilă faţă de acesta, luând în considerare condiţiile existenţe de trafic.

Cel mai recent sistem audio video navigaţie combină sistemul radio digital DAB cu sunetul Infinity Premium, oferind conducătorului auto şi pasagerilor o interfaţă de înaltă calitate, inclusiv cea mai performanţă tehnologie audio în autovehicul.

Alături de aceste evoluţii, pasagerii celui de-al doilea rând de scaune culisante vor beneficia de un spaţiu cu 15 mm mai mare, adică de 270 mm. 

Toate motorizările au fost revăzute pentru a corespunde normelor de poluare Euro 6. Pentru versiunea de bază, motorul de 2,2 litri diesel CRDi, emisiile de CO2 şi consumul de combustibil înregistrează valori de 149 g/ km şi 5,7 l/ 100 km, fiind dotat cu o cutie de viteze manuală în şase trepte, precisă şi lină. Motorul diesel CRDi de 2,2 litri a fost modificat pentru a dezvolta 200 CP şi un cuplu de 440 Nm.

Pentru cei care optează pentru benzină, motorul Theta II de 2,4 litri a fost îmbunătăţit pentru a dezvolta 188 CP şi un cuplu de 241 Nm.

Toate motorizările sunt disponibile în versiunile 2WD şi 4 WD.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite