autoplay
A aparut numarul 140
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
Audi-A8-2018-1600-01_resize_1503242780
25 Iulie 2017
Noul Audi A8

Cu ocazia ediţiei din acest an a Summitului Audi de la Barcelona şi-a făcut debutul public şi cea de-a patra generaţie a modelului vârf de gamă A8.

Sedanul de lux beneficiază de un nou limbaj de design care se remarcă prin liniile fluide, elegante şi sportive, în acelaşi timp, precum şi prin grila Singleframe a radiatorului. El are 5,17 metri lungime în varianta standard, în timp ce versiunea A8 L are ampatamentul de 13 cm mai mare.

Habitaclul este şi mai spaţios acum prin comparaţie cu generaţia anterioară, dispune de o gamă variată de echipamente şi materiale, toate de cea mai bună calitate, începând de la scaunele cu tapiţerie perforată şi terminând cu valvele de ventilaţie închise şi deschise electronic.

Noul A8 este primul automobil de serie dezvoltat special pentru a include tehnologia Audi AI traffic jam pilot care permite deplasarea autonomă la viteze maxime de 60 km/h pe drumuri unde acest lucru este posibil. Sistemul este activat prin apăsarea unui buton aflat pe consola centrală şi coordonează pornirea maşinii, acceleraţia, direcţia şi pedala de frână.

Punerea în mişcare este asigurată de un motor diesel V6 turbo 3.0 TDI care dezvoltă 286 CP, respectiv o unitate V6 turbo 3.0 TFSI care livrează 340 CP. Linia va fi completată apoi de două propulsoare cu opt cilindri – 4.0 TDI cu 435 CP şi 4.0 TFSI cu 460 CP. Versiunea de top va fi echipată cu un motor W12 de 6 litri, toate cele cinci unităţi funcţionând împreună cu un sistem electric de 48 de volţi.

Cât despre noul Audi A8 L, el va fi prevăzut cu un sistem hibrid plug-in format dintr-un motor 3.0 TFSI şi o unitate electrică, generând împreună 449 CP şi un cuplu maxim de 700 Nm. În plus, bateria litiu-ion va permite deplasarea în modul complet electric aproximativ 50 km.

Noile modele Audi A8 şi A8 L vor fi construite la Neckarsulm şi vor fi lansate pe piaţă începând din toamna acestui an, cu preţuri pornind de la 90.600 de euro, respectiv 94.100 de euro, Germania.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite