autoplay
A aparut numarul 138
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
2014_AYGO_DPL_DYN_09_resize_1413825977
25 Septembrie 2014
Noua Toyota Aygo -- Go Fun Yourself!

Noul Aygo vine cu o abordare unică a companiei Toyota în segmentului A:

·design spectaculos, inspirat de cultura tinerilor japonezi;

·personalizabil, pentru a fi cu adevărat unic;

·noul sistem multimedia x-touch;

·nivel redus de emisii;

·un slogan puternic şi îndrăzneţ: Go Fun Yourself!

Tema designului noului model Aygo a fost denumită „J-Playful”; o trimitere directă la universul cultural contemporan al tinerilor japonezi, caracterizat de formele puternice şi îndrăzneţe.
Începând cu noul design iconic al p
ărţii frontale, în forma literei „X”, şi până la opţiunile de personalizare, toate deciziile inginereşti ale noului Aygo au fost luate avându-se în vedere ideea de „fun”.

David Terai, inginerul şef responsabil de noul Aygo, spune: „Principalul meu stimulent a fost crearea unei maşini de care oamenii să se îndrăgostească. În mod tradiţional, atractivitatea maşinilor din segmentul A o constituiau practicitatea, dimensiunile compacte şi preţul redus. Însă, adeseori, acestea nu erau atractive”.

Noul Aygo nu este numai plăcut la condus, ci permite şi personalizarea în stilul propriu, fiecare din variantele rezultate fiind atrăgătoare pentru o anumită categorie de gusturi.

Mai mult de 10 elemente constructive pot fi înlocuite cu variante de diferite culori sau forme, permiţând clienţilor crearea propriei variante Aygo. Construcţia inteligentă şi strategia de instalare atent gândită permit o personalizare directă, cu costuri reduse, asigurând menţinerea preţului şi timpilor de livrare în standardele segmentului A.

Habitaclul a fost augmentat prin creşterea spaţiului disponibil la bord şi prin adoptarea unei serii de echipamente inovatoare proiectate pentru a se adecva stilului de viaţă al clienţilor mai tineri, pentru care noul Aygo are un nivel ridicat de atractivitate, cel mai reprezentativ exemplu fiind  sistemul multimedia x-touch.

Ecranul său tactil de 7 inch full-color controlează numeroase sisteme de bord, iar conectivitatea prin MirrorLink pentru smartphone permite maşinii integrarea perfectă în agitaţia cotidiană a mediului online, prezenţă din ce în ce mai pregnantă în vieţile noastre.

Noul Aygo este echipat cu o versiune îmbunătăţită a premiatului motor Toyota de 1.0 litru VVT-i în 3 cilindri, pe benzină. Rămânând unul dintre cele mai uşoare motoare din clasa sa, această unitate remarcabilă a beneficiat de numeroase revizii pentru îmbunatăţirea performanţelor şi eficientizarea consumului de carburant şi a emisiilor de CO2, la nivel de lider de clasă.

Noul Aygo este disponibil în variantele standard şi Eco. Cea din urmă beneficiază de rapoarte mărite pentru treptele a patra şi a cincea, anvelope cu coeficient redus de frecare în rulare (RRC), sistem Toyota Stop & Start şi îmbunătăţiri de ordin aerodinamic. Varianta standard obţine o reducere a consumului de la 4,4 la 4,1 l/100 km, ceea ce se traduce într-o scădere cu 7 g/km a emisiilor de CO2, ajungându-se la valoarea de doar 95 g/km. Varianta Eco se comportă şi mai bine, evidenţiind un consum de 3,8 l/100 km şi emisii CO2 de 88 g/km.

Pe parcursul acestor modificări a fost acordată o deosebită atenţie păstrării agilităţii motorului. În continuare, acesta va răspunde rapid comenzilor, şi cu toate că antifonarea a fost îmbunătăţită, sunetul caracteristic a fost păstrat.

Din punct de vedere al echipărilor, încă din standard, Noul Aygo este foarte generos. Toate maşinile dispun de sistem audio cu radio AM/FM cu mufe USB şi AUX, faruri cu lumini de zi (DRL) cu LED, sistem de control al stabilităţii vehiculului (VSC) şi de sistem de asistenţă la pornirea în rampă (HAC).

„x-play” se află în centrul strategiei de gamă a noului Aygo. Această versiune formează baza pentru toate variantele de personalizare, constituind totodată fundaţia ediţiilor speciale „x-cite”, „x-clusiv”.

Acum, când noul Aygo este pregătit pentru primii clienţi, inginerul-şef Terai este un om fericit: „Am vrut să evităm compromisurile tradiţionale ale segmentului A, prin crearea unui lucru de care să fim cu adevărat mândri. Când mă uit la maşină acum, zâmbesc şi mă simt îndrăgostit, aşadar simt că am reuşit. Este speranţa Toyota că zâmbetele nu se vor opri aici şi că noul Aygo va aduce bucurie şoferilor şi pasagerilor deopotrivă.

În România, pe lângă cele menţionate mai sus, Noul Toyota Aygo se comercializează cu o garanţie de 5 ani sau 160.000 km (primul eveniment atins) şi cu Toyota Eurocare, programul de asistenţă rutieră valabil în toată Europa.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite