autoplay
A aparut numarul 138
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
Toyota-Auris_2016_1600x1200_wallpaper_02_resize_1437314140
25 Iunie 2015
Noua Toyota Auris -- Detalii armonizate pentru o calitate superioara

Din dorinţa de a satisface dorinţele tuturor clienţilor din segmentul C, noul Auris îmbină caracteristicile unui hatchback şi elementele specifice unui model Touring Sports cu o varietate de sisteme de propulsie diesel, pe benzină şi hibride, alături de un set îmbunătăţit de echipamente de siguranţă.

În anul 2010, când a lansat versiunea hibridă a lui Auris, Toyota a devenit primul şi singurul producător din lume care oferea trei sisteme de propulsie diferite în segmentul C. Automobilul a devenit treptat din ce în ce mai popular datorită acestei tehnologii silenţioase care garantează o experienţă a condusului cât se poate de relaxată, cu emisii de CO2 de numai 79 g/km şi un consum mediu de combustibil de 3,5 litri / 100 km.

În momentul de faţă, varianta hibridă constituie peste 50% din vânzările gamei Auris pe piaţa din vestul Europei şi se aşteaptă ca ponderea să crească şi mai mult în anii viitori. Peste 200.000 de unităţi au fost livrate în total, astfel că Auris este cel mai bine vândut hibrid din Europa.

Pentru a veni în întâmpinarea schimbărilor survenite pe această piaţă extrem de competitivă şi a reacţiilor venite din partea clienţilor Toyota, noua linie Auris dispune de îmbunătăţiri semnificative în cinci zone cheie: design, calitate senzorială, siguranţă, versiune hibridă şi sisteme de propulsie.

Noul motor turbo de 1,2 litri, cu injecţie directă, se alătură celorlalte unităţi pe benzină existente. Propulsorul turbo diesel de 2 litri a fost înlocuit de noua unitate D-4D de 1,6 litri, în timp ce motorul D-4D de 1,4 litri a fost îmbunătăţit substanţial pentru a avea cele mai reduse emisii de CO2 la categoria 90 CP. În plus, toate propulsoarele respectă noile norme Euro 6.

Exteriorul a fost modificat în aşa fel încât să îi confere modelului Auris un aspect mai sofisticat. Înfăţişarea habitaclului a fost şi ea actualizată prin intermediul bordului redesenat, a suprafeţelor acoperite cu materiale de calitate superioară, a ecranului tactil cu diagonala de 7 inch şi a ecranului TFT de 4,2 inch pe care sunt afişate diverse informaţii utile.

De asemenea, suspensiile şi sistemul de direcţie au fost revizuite pentru a oferi un confort sporit, o manevrabilitate crescută şi o implicare mai mare a conducătorului auto. Mai mult decât atât, au fost luate numeroase măsuri pentru diminuarea nivelului de zgomot şi de vibraţii transmise către habitaclu.

Varianta hibridă a noului Auris este şi ea disponibilă de acum cu nivelurile de echipare specifice restului gamei, respectiv: Entry, Mid, Style şi High.

Un nou design exterior şi o calitate senzorială îmbunătăţită la interior

Partea din faţă şi cea din spate a modelului Auris au fost supuse unui proces amplu de transformări pentru a se obţine un centru de greutate mai jos şi o prezenţă mai impunătoare pe stradă.

Maşina este prevăzută cu un nou set de faruri cu LED care beneficiază şi de lumini de rulare pe timp de zi tot cu LED. Acestea blocuri optice au numeroase avantaje faţă de cele tradiţionale. Pentru început, ele generează o lumină mult mai apropiată de cea solară pe scara Kelvin, consumă mai puţină energie decât becurile convenţionale şi au o durată de viaţă de până la 100.000 de ore.

Deasupra barei de protecţie proeminente din faţă se află o grilă a radiatorului mai joasă decât în trecut, care se întinde pe toată lăţimea vehiculului, cu scopul de a amplifica senzaţia de putere.

Profilul se face remarcat prin echilibrul evident între cele două extremităţi ale automobilului, antena de pe plafon care imită aripa unui rechin şi noile jante din aliaj cu diametrul de 16 sau 17 inch. Porţiunea din spate este prevăzută cu o bară de protecţie mult mai solidă, conturată cu ajutorul noilor lămpi cu LED.

Interiorul noului Auris este acum mai coerent şi beneficiază de o calitate senzorială îmbunătăţită, aceste performanţe fiind obţinute prin modificarea bordului, integrarea uniformă a instrumentelor şi utilizarea unor forme, finisaje, materiale şi culori mai potrivite pentru toate suprafeţele importante.

Instrumentarul se mândreşte cu un design mai puternic şi mai sportiv, turometrul şi vitezometrul fiind plasate de o parte şi de alta a noului ecran TFT de 4,2 inch cu rol de afişare a informaţiilor utile conducătorului auto. Toate funcţiile centrale întâlnite pe bord au fost grupate într-un singur touchscreen capacitiv cu diagonala de 7 inch.

Finisajele de înaltă calitate şi materialele rafinate, cum ar fi pielea Nappa pentru volan, inserţiile cromate şi ornamentele din piele poziţionate pe planşa de bord, creează o atmosfera primitoare în interiorul noului Auris.

Numeroase alte elemente interioare, precum valvele de aer, mânerele uşilor şi schimbătorul de viteze, au fost redesenate pentru a susţine aspectul premium. Toate detaliile au fost armonizate în aşa manieră încât să se accentueze senzaţia de calitate superioară.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite