autoplay
A aparut numarul 138
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
Renault_63059_global_en_resize_1418924836
25 Noiembrie 2014
Pick-up-ul Duster Oroch a fost dezvaluit in Brazilia

Renault a prezentat noul său concept Duster Oroch în cadrul celei de-a 28-a ediţii a Salonului Auto de la Sao Paulo, Brazilia, ce s-a desfăşurat în perioada 30 octombrie - 9 noiembrie.

Creat de centrul de design pentru America Latină pe care grupul Renault îl deţine la Sao Paulo, Duster Oroch reprezintă un exerciţiu de stil care întruchipează un pick-up cu rol recreativ, suficient de încăpător pentru a putea transporta cinci persoane. Modelele de tip pick-up constituie aproximativ 75% din piaţa vehiculelor comerciale uşoare din America de Sud şi însumează peste 920.000 de unităţi vândute anual. Renault şi-a anunţat deja intenţia de a intra pe acest segment cu cel puţin două automobile.

Conceptul Duster Oroch are caroseria vopsită într-o nuanţă de alb satinat, cu multiple accente portocalii care îi accentuează personalitatea sportivă şi scoate în evidenţă lumea kitesurfing-ului, cea care a inspirat designul maşinii. Partea din faţă surprinde noua identitate a brand-ului francez şi dispune de câteva elemente stilistice întâlnite anterior la conceptul D-Cross – o reinterpretare a SUV-ului Duster prezentată la ediţia din 2012 a Salonului Auto de la Sao Paulo. În plus, barele de protecţie conferă impresia de forţă.

„Renault Duster Oroch beneficiază de o înfăţişare energică şi robustă despre care ştim că este pe placul clienţilor. Este rezultatul muncii depuse de centrul nostru de design de la Sao Paulo şi implică o latură emoţională foarte puternică, specifică Americii Latine. El îşi are inspiraţia în modelul Duster, un vehicul robust cu o personalitate pozitivă, căruia echipa locală de design i-a oferit o reinterpretare proaspătă”, a declarat Laurens van den Acker, vicepreşedinte al grupului Renault.

Conceptul este echipat cu bare de amarare prin intermediul cărora este protejat plafonul panoramic din sticlă, jante cu diametrul de 18 inch şi două camere video instalate în partea din spate, capabile să surprindă imagini în timpul deplasării pe care le proiectează în timp real pe ecranul multimedia inclus în planşa de bord. Cele două camere sunt controlate cu ajutorul unui buton rotativ amplasat pe consola centrală.

Scaunele maşinii au fost construite pe baza noii tehnologii Cover Carving ce presupune inserarea unui strat suplimentar de spumă pentru a putea face faţă utilizării cu frecvenţă intensă. De asemenea, tehnica permite adoptarea unui design personalizat, un exemplu în acest sens fiind dată de actualele inserţii dintr-un material care imită neoprenul.

Renault Duster Oroch este o dovadă concretă a strategiei noastre de a dezvolta produse personalizate pentru pieţele din America Latină. Duster este unul dintre cele mai bine vândute modele ale noastre în această zonă, iar noul concept explorează lumea vehiculelor pick-up, un segment pe care nu l-am abordat până acum”, a precizat Denis Barbier, vicepreşedinte responsabil de regiunea Americii.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite