autoplay
A aparut numarul 136
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
Lamborghini Countach construit in beci!
15 Decembrie 2008
De necrezut Lamborghini Countach construit in beci!
Lamborghini Countach construit in beci!
Lamborghini Countach construit in beci!
Lamborghini Countach construit in beci!
Lamborghini Countach construit in beci!

Kim Imhoff ar arata ca un om obisnuit care lucreaza in Wisconsin daca nu ar fi fost atit de priceput in prelucrarea aluminiului. Acest lucru l a ajutat foarte mult sa si indeplineasca un vis inspirat de filmul "Canonball Run": sa si construiasca propriul Lamborghini Countach, cu miinile sale. Poate asta suna ca si cum masina nu este prea buna, dar aruncati o privire la imaginile de mai jos: nu i asa ca arata chiar foarte bine?


Bine, poate arata ca un Lamborghini Countach obisnuit (daca exista vreun Lamborghini obisnuit), dar va asiguram ca vine din beciul lui Imhoff. Aruncati o privire la pozele cu masina la locul ei de nastere!


Si acum, nasterea in sine. Din moment ce usa pivnitei nu avea de gind sa se dilate, Imhoff a trebuit sa scoata "bebelusul" la lumina prin cezariana. A fost nevoie de un excavator, care sa sape o groapa in gradina pentru a construi o rampa, si sa fie distrus unul din peretii beciului pentru a scoate masina afara. Daca sinteti o persoana impresionabila, nu va recomandam sa va uitati la imaginile de mai jos. Parbrizul a trebuit demontat pentru a se evita pagubele in timp ce masina era scoasa din casa.


Intimplarea suna atit de neobisnuit incit parca nici nu-ti vine a crede, dar acest om si a petrecut 17 ani din viata construind aceasta masina. "Niciodata nu am lucrat mai mult de 10 ore pe saptamina in acest timp. Cred ca masina mi a luat in jur de 10.000 de ore", a spus Imhoff. In total el crede ca a cheltuit 40.000 USD pentru asamblarea masinii (exceptind manopera, de care s a ocupat el insusi).


Desi nu a luat un motor de Lamborghini, a gasit totusi un substituient destul de bun: un V8 de pe Ford Boss 351 capabil sa dezvolte 520 CP, conectat la o cutie de viteze manuala ZF 25.
Pentru a crea caroseria, Imhoff a construit o matrita din lemn. Toate componentele caroseriei au fost apoi construite din aluminiu si cu maiestria lui Imhoff. Chiar si usile tip fluture, cea mai dificila parte a intregului proiect, au fost construite cu miinile lui. In afara de motor, Imhoff a cumparat numai citeva lucruri.

"Parbrizul a fost adus din Africa de Sud. Parbrizul, blocurile optice spate, semnalizatoarele fata, emblemele si aripile din fibra de sticla le am folosit doar pentru a reproduce formele pentru masina. Am cautat un an aceste piese pina le am gasit", a afirmat Imhoff. Piesele au fost construite cu ajutorul undei unelte numite "Roata englezeasca".
Dupa cum vedeti, masina este construita in intregime din aluminiu, un cadru proiectat de insusi Imhoff si numai citeva componente din fibra de sticla. La grija cu care a fost construita masina nici nu putea avea o greutate mai buna: numai 1.225 kg. Raportul greutate/putere este un uimitor 2,36 kg/CP.


Desi masina a fost deja scoasa din pivnita, Imhoff nu a reusit sa o conduca inca. "A iesit din beci putin cam prematur, nu e gata 100%. Inca mai este o problema cu pedala de ambreiaj, parbrizul trebuie instalat, etc". Totusi cel putin nu exista probleme de natura legala. "In statul meu nu sint probleme cu inmatricularile". Dupa atita munca, se gindeste cumva Imhoff sa construiasca mai multe astfel de masini, pentru a face mai multi bani?

"Nu tocmai. Faptul ca mi am implinit visul este cea mai buna rasplata". Dar cum i s ar parea ideea de a si vinde capodopera? "In nici un caz, desi sint constient cit ar valora...". Da, pasiunea are un pret.
Poate ca acest articol are excesiv de multe imagini, dar toate pozele isi merita locul. Daca, la fel ca noi, ati fost impresionati de aceasta poveste, sintem siguri ca nu o sa va deranjeze sa le priviti pe toate. Multi dintre noi s ar bucura sa fie capabili de ceva similar.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite