autoplay
A aparut numarul 135
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
1jaguar_land_rover_resize_1418925010
25 Noiembrie 2014
Sarbatoare la Casa Auto Iaai -- Cel mai nou showroom Jaguar - Land Rover din Romania

La doar câteva săptămâni după ce a inaugurat noul showroom Mercedes- Benz, Casa Auto Iaşi a devenit primul dealer din Provincie care a deschis porţile unei reprezentanţe Jaguar - Land Rover la noile standarde. Se poate spune aşadar că la Casa Auto există cel mai nou showroom Jaguar - Land Rover din România, spaţiu generos, de peste 500 metri pătraţi, în care vor fi expuse modelele celor două mărci ce au cunoscut o ascensiune fulminantă după ce au ieşit de sub aripa americanilor de la Ford şi au intrat în portofoliul grupului indian TATA.

Maşinile au ajuns acum să respecte din nou valorile tradiţionale ale celor două mărci şi, în consecinţă, să atragă un număr din ce în ce mai mare de clienţi. „Şi eu am fost puţin sceptic după ce Jaguar şi Land Rover fuseseră preluate de indienii de la TATA, însă continuarea a fost una care a întrecut aşteptările tuturor. Jaguar a redevenit Jaguar cel pe care toţi britanicii îşi doreau să-l aibă cândva, nu o maşină care să facă volume cu orice preţ, chiar dacă asta a însemnat, din păcate, să coboare din ştacheta cu care îşi obişnuise clienţii”, a declarat Bogdan Piţigoi, preşedintele Casa Auto Iaşi, care a adăugat: „Land Rover este un brand care şi-a dublat vânzările şi care de când a lansat Range Rover Evoque a cunoscut o ascensiune teribilă. Noul Range Rover este fabricat din aluminiu şi cântăreşte cu 410 kg mai puţin faţă de vechiul model, dar îţi oferă o senzaţie unică de rafinament, confort şi siguranţă. La fel se poate vorbi şi despre Range Rover Sport, cum o apariţie care va face furori în segmentul său va fi Discovery Sport (n.r. - model care îl înlocuieşte pe Freelander).

Invitatul special al lui Bogdan Piţigoi a fost Mihai Ivănescu, directorul general al Premium Auto, importatorul Jaguar - Land Rover în România, care însă nu putea dezvălui ce modele vor mai apărea în gamele celor două brand-uri. „Aceste informaţii sunt sub embargo, dar vă rog să mă credeţi că în anii următori vom lansa modele care vor merge direct la sufletele clienţilor noştri. Jaguar va avea un SUV nu chiar peste mult timp, dar trebuie spus că acest brand câştiga cam toate cursele de raliuri prin anii ’50, ’60. Sportivitatea face parte din ADN-ul Jaguar, iar modelele sale au un comportament dinamic exemplar. Vânzările Jaguar - Land Rover sunt în creştere şi am toată încrederea în dl. Piţigoi şi în echipa sa că Iaşul va performa şi de acum înainte, aşa cum ne-a obişnuit deja”, a spus Mihai Ivănescu.

La conferinţa de presă a participat şi realizatoarea de televiziune Roxana Ciuhulescu, în calitate de ambasador de brand şi imagine a modelului Discovery 4.

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite