autoplay
A aparut numarul 136
numarul urmator
arhiva autoplay
arhiva autoplay
dragos_resize1_resize_1403110538
25 Mai 2014
Autor: Dragos Gaspar
Ochiul care plange

Poate unii dintre voi veţi remarca faptul că am ales o copertă mult prea sobră pentru împlinirea celor 8 ani de existenţă Autoplay. E drept că nici nu mă prea îngrămădesc motivele de satisfacţie încheind încă un an foarte dificil, cum au fost din păcate cam mulţi. Ambiţiile, obiectivele şi proiectele cu care am pornit la drum s-au cam împotmolit exact când pregăteam un nou val de extindere, însă mulţi îmi spun că numai şi faptul că revista încă apare la chioşcuri este o veritabilă performanţă. Eu însă nu-s obişnuit să bat pasul pe loc de multe ori, iar vânzările într-o creştere susţinută de la începutul anului nu pot însemna altceva decât alt motiv de satisfacţie. Ar mai fi şi altele, care mă îndeamnă să continui să cred că şi Iaşul poate avea o revistă auto tipărită, la un raport corect calitate/preţ. Greu nu este să muţi totul în mediul online, greu este să lupţi pe toate fronturile pentru cei care încă mai sunt sensibili la aroma paginilor tipărite. Le mulţumesc pe această cale atât cititorilor, dar şi colaboratorilor şi mai ales partenerilor care au fost, sunt şi vor fi alături de Autoplay.

Spuneam adineauri de raportul calitate/preţ al revistei şi mi-ar fi plăcut să vorbesc mai mult despre faptul că Dacia a trecut de 5.000.000 de automobile produse la Mioveni. Sunt cifre care vorbesc de la sine despre succesul uriaş înregistrat de un brand românesc auto, succes pe care nu cred să-l fi putut anticipa cineva la adevărata sa dimensiune. Numai performanţa de a construi ultimul milion în doar trei ani mă face să fiu mândru de Dacia, şi n-am ascuns niciodată cât de mult ţin la tot ce este făcut temeinic în România. Exporturile masive de Duster, Sandero şi Logan mă fac însă să nu mai fiu pe deplin mulţumit, piaţa autohtonă nemaifiind de ceva vreme în prima linie a vânzărilor Dacia.

Dar nu pot fi prea bucuros acum nici de succesele repurtate de Dacia şi nici de împlinirea celor 8 ani de existenţă Autoplay când ieri m-am încumetat să particip la înmormântarea celui care a fost Claudiu Iacob, plecat dintre noi mult prea devreme. A înfiinţat OpenService într-o vreme în care reprezentanţele auto erau o necunoscută nu numai pentru ieşeni. A vândut Skoda la Iaşi, dar, aşa cum arată şi numele firmei, nu şi-a trădat niciodată pasiunea pentru maşini, de a le descoperi secretele pentru a le putea repara. Nu sunt eu însă în măsură să vorbesc mai mult despre o asemenea personalitate marcantă, dar a fost un om bun, un om dispus să întindă mereu o mână de ajutor. Tocmai de asta am ales o copertă sobră, cu un model care ştiu sigur că i-ar fi plăcut mult...

comentarii
 
piata auto       revista auto      stiri auto      anunturi auto gratuite